macam-macam la..




Td aku dpt email dari setiausaha fakulti aku,dia ada tunjuk gambar-gambar seorang artis wanita veteran malaysia..Mak oi!!!!!!!!!!!mak cik ni ada tokoh posing kt majalah playboy la...Aku pn naik segan tengok mak cik ni..Dress mcm dia umor dia 20-an jek..Awek aku pn tak pernah posing mcm tu..Adoi..aku tak tau mcmana anak-anak dia..Malu kew tidak or 2X5 gak..hahaha..Dunia..mkin pelik aku tgk..Yang tua sepatutnya jadi contoh pada yang muda..Kelakar dan lawak..Yang tua makin menjadi..Yang muda entah apa yang akan jadi.Renung2kan la..Namun,aku msih teringat kata-kata seorang pensyarah aku yang aku kagumi..Kata-kata ini berbunyi,"Janganlah kita nafikan hak mereka".hahaha..pada yang cerdik,ni berbaur sindiran.tp pda yang lurus,biarlah mereka trus melalui jalan yang lurus.

 

0 Responses to macam-macam la..