Insident yang memalukan dan perkara yang memalukan.

Semalam merupakan hari paling memalukan atau hari paling malang bagi aku..Semalam aku terlibat dengan aktiviti jualan yang dianjurkan oleh universiti aku tapi group aku x prepare apa pu untuk jualan.Barang lambat sampai.Ketua pulak blur..Tak ambil tau pn hal aktiviti ni.Ikot kepala dia..Bila tanya,dia buat tak tau..Aku tau la dia nak gi Oversea next sem ni..Tapi agak2 la.Kami yang x gi ni xkan nk ulang Projek ni lg next year..Dia jenis lepas tangan.kami yang lain pulak bodo kena tipu ngan dia.Dlu masa mula2 buat kumpulan pn dia buat tak tau.Bla aku ngan yang lain join kumpulan lain,dia baru nk ckp nk buat kumpulan.Hampeh tol la.Kesian pnya pasal,kami kuar kumpulan lain,buat kumpulan baru.Sebab kesiankan dia la tapi hasil mcm ni plak.Btol kta kwn aku,bdk ni xleh percaya.Tapi nk salahkan dia 100% pn x boleh.Aku pn salah gak dalam hal ni..So mintak maaf la..Ni apa aku rasa.Salah minx maaf la..Emm...Aku ingat la,tahun pertama sem 2 ni pling suwey tau.Banyak masalah aku tau..Ingatkan sem 1 jek..Aku masuk U ni macam tak peka mcm dlu.Makin lembab aku rasa mind aku ni..Aku tak mcm ni dlu.Tak tau la nape skunk ni..kadang2 buat aku rasa berenti dari belajar..Aku x cepat pick up mcm dlu..Dlu aku boleh baca buku 400m/s dlam masa masa 2 jam jek..Boleh ingat almost semua isi dalam buku tu.Tp skunk 10m/s 1 ari pun ssh nk faham.I really shame with myself now..Skunk aku byk kekurangan dari kelebihan..Mcmana aku nk kuar dari golongan "Zero" nak jd kepada "Hero" ni?Aku harap tahun 2 ni aku akan bangkit semula..Mencari diri aku semula yang telah "Hilang"..I think that the Street Ruffian should back online..I dont want to be a loser anymore..

 

2 Responses to Insident yang memalukan dan perkara yang memalukan.

  1. GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr Says:
    hye!!

    cik gadis nk pesan banyak2 besabor jer la..

    alam kampus dgn alam persekolahan xsame...

    semua yg kita kena buat bergantung pd diri masing-masing...

    kena pandai buat pilihan...

    pasal jualan tu huhu...xpe kita dh support dgn beli perfume dia kan??

    hihi...

    **jumpa gak eyh ngan cik gadis..

    kui3...
  2. Tanpa Nama Says:
    Cool brader, tak de mende lah benda tu. Don't let those things get to you!