Lawak..

Last week,aku ada baca blog http://tehtarikgelasbesar.blogspot.com/ by bro nami ber tajuk"berapakah harga baju anda"....Bro tu ade cite bout baju kat kedai-kedai yang "Bernama" dan dikatakan Bukan "Cap Ayam"..Bro tu ade cite bout kawan di yang keje kAt kilang baju kat mana entah aku pun tak ingat..Hehehehe...Nak di jadikan cerita la,aku tunjuk kt seorang manusia blog bro nami ni tadi..Bila dia dah baca,dia melenting macam nak rak kat aku..Dia kata bro nami takde hak nak kata kuarkan kata-kata macam tu..heheh..Bukan apa,kawan bro nami tu kata,kos untuk buat baju-baju kat kedai tu cuma seringgit jek..Tapi jual kat kedai sampai rm20 keatas...Orang yang marah aku tadi kata,cuma orang yang pakar bout kain macam dia jek yang boleh kata macam tu..Bagi dia,bro nami tu tak tau apa-apa dalam hal fesyen and pakaian ni..
hehehe..Dalam dunia pun ada gak orang mcm ni?hehehe
Persoalan disini,aku bukan nak sbelah sesapa..cuma kat sini,aku nak bagitau,setiap orang mempunyai pandangan tersendiri tentang apa isu pun..Jadi nak marah pun takde guna..betol tak?takleh terima takpe..kita jadikan sempadan..

 

0 Responses to Lawak..