Pop Shuvit






Semua orang malaysia mesti penah dengar Bout band rap-core ni..Kecuali minah or mat jiwang yg x habis-habis layan lagu "G-Money"..HEheehe..Aku layan band ni sejak tahun 2000 tak silap la..Masa tu diorang top ngan lagu "JUMP"..Dulu aku kena kutuk layan band ni..Maklumlah zaman tu zaman "New Boys"..Tomok tengah comel lagi..Skunk,orang-orang yang kutuk aku tu gak.. bangga layan "Marabahaya"...Kesian..Tapi bagi aku,lagu pop shuvit yang paling best ialah "Skaters Anthem"..Lagu ni cerita bout skateborders or other bebudak x-Games..Lagu "Slip away" pun best gak..Album diaorg yang paling best ialah "Take And Shuvit" yang release tahun 2002 tak silap.Then bila diaorang msuk mainstreams,"sengat" diaorang macam dah tak bisa lagi..Lagu yang agak boleh blah bagi aku macam "Old school Rocker"..Ade lagu diaorang yang menjadi inspirasi bagi aku iaitu "Journey" featuring Zain Ruffedge dan MC underground Canada "Vandal"..
Bila minat aku kat Pop Shuvit mula kureng,bila aku dgr lagu "Marabahaya" versi baru iaitu combination Pop Shuvit dengan Band or Group dari East Asia macam Saint Loco dari Indonesia.Slapshock dari philipina.Ahli Fiqir dari Singapura,Thaitanium dari Thailand..Memang gempak..Aku memang layan lagu tu..Kalau nak dengar,bukak la youtube usha tengok..Lagu ini ibarat menyatukan antara negara..PROJECT EAR(EAST ASIA REVOLUTION)...

 

0 Responses to Pop Shuvit