kereta.


Sebut pasal keta,semua orang ada cerita masing-masing..Semua orang ada minat masing-masing..Aku dan almost semua kawan-kawan aku minat sangat ngan keta..Lagi keta yang "Sakit"..Sakit bukan bererti rosak tapi engine sudah modified da..Pakai turbo ka,supercharge ka,mivec or vtec ka..Kawan aku banyak dh modified keta macam kamal,dia penah pakai Kancil L200s and skunk dia dah pakai satria GTI Turbo sama mcm zaidi..Dua-dua guna Mitsubishi GSR..Best woo pkai turbo..Aku pn cadang nk pakai kt Kembara aku tapi sen x cukup lg la..Aku pn ada project lain iaitu Nissan sunny B11 neo VVL sr16ve..Tapi tu pn entah bila..Hahaha..Paling power dalam banyak-banyak kawan aku la,Kawan aku nama Izzat@ijat yang guna mercedes Turbo..dia guna engine Toyota 1JZ-70..yang x silap aku dari kereta toyota chaser..Hebatkan?budak-budak pkai merc..

 

2 Responses to kereta.

  1. Jawahir Says:
    tak best pakai enjin turbo..

    banyak telan minyak..

    btul tak???
  2. Tanpa Nama Says:
    Aku tak stim tengok kereta. Tak normal agaknya aku ni. Nampaknya kereta tak termasuk dalam aku punya senarai 'commodity fetishism'. Go read Karl Marx heh