BoSaN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peh..Hari ini aku kembali ke Pulau PiNang..Aku tErasa bosan sekali.Tak tau keNape.
Maybe sebab nak Exam.Last week pada 6hb 4 merupakan detik paling mendebarkan dan menyedihkan disamping merupakaN minggu yang paling mendebarkan,dan membuat aku tertekan yang amat sanGat.
Tapi syukur la seMuanya selamat buat masA ini.Tapi aku tak tau la sampai bila akan macam ini.Aku sentiasa dalam kegusaRan sekarang.Sebab tu aku tak sabar tunggu Isnin ni.Aku akan kembali ke KL semula..Back to my home town,babY!
BulAn ni merupakaN bermulanya kembali episod yang sukar dalam hidup aku.SaaT ini mula memberitahu dan mengajar aku supaya menjadI lebih tabah lagi dalam menghadapi hidup ini..

Last week aku balik KL,ada orang teman..Siapa dia,biarlah rahsia.huhuhuhu
Jiwa aku menjadi tenang ketika itu,amat menggembirakan diri ini,walau kami jauh berada,akan selalu bersua,hidup ini penuh cabaran ketika bersama,akan ku tempuhi jua,rasanya aku mampu lalui jua.
(ayat merapu);-)
sapa yang tahu,diam2 ye?huhuhuhuhu

 

3 Responses to BoSaN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. melur putih Says:
    aku nk nyibuk kt blog ko
    even though u not allowed it!!!

    aku tau spe ur 'teman' tu
    dont worry...not kecoh2~
  2. GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr Says:
    hahaha...

    sape "teman" tu??

    teman tapi mesra erk???

    hikhik..
  3. Jawahir Says:
    hihi..=)
    so swEet.....