The times is up,the times is now!!!!!!!!!!!!!!

You Cant see me!The times is now..
Peh!Dh abih 2 bulan aku cuti..Tiba masanya aku kembali..Kembali ke mana?Balik campus la..USM(A)..Bosan gila..Tertekan kembali..2 bulan macam 2 hari walau aku banyak duk umah..Apa boleh buat..HARGA YANG PERLU DIBAYAR..Esok jumpa balik kawan-kawan..Mengadap buku balik..Jumpa lecture lagi..Adoi..Takde yang special bout cuti ni...So,takde cerita untuk dijadikan cerita..Perjalanan masih jauh..Kembara yang umpama tiadanya akhirnya..Menongkah arus yang tiada belas kasihan...Resam dunia..Yang lama aku buang jauh,tapi aku akan ingat sampai bila..Sejarah dijadikan lipatan,disisip didalam ingatan..Perjuangan yang baru bermula..Perang dunia kedua aku sudah bermula..Adakah soldadu ku sudah bersedia?Sudah adakah peluru dan bom aku?
Bangkitlah Remie..Kerahkan angkatanmu..Siap siaga di medan..Perjuangan sudah bermula..Musuh tiada kasihan..Ia akan memusnahkan..Pastikan setiap bidikan mengenai sasaran..Jangan lepaskan walau kesian..Perjuangan sudah bermula..Marilah kita bangkit bersama-sama komrad sekalian..
Nurkilan Jiwa Kacau-(Owhyeah!!!!!!!!!!!!Remie Kembali!!!!!!!!!!!!)

 

2 Responses to The times is up,the times is now!!!!!!!!!!!!!!

  1. GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr Says:
    GGGGIIIIILLLLLLAAAAAAA.............KE??
  2. Jawahir Says:
    be urself,chayok2!!..=)