Viva la rasa!!!!!!!!!!!!!

Trade-mark?Apa itu trade-mark?Bagi aku,trade-mark tak ubah macam satu identiti atau simbol kepada sesuatu benda atau seseorang..Kadang-kala,trade-mark ini bukan sesuatu yang statik atau tetap..Macam aku,aku ada identiti atau trade-mark aku..Yang menggambarkan siapa dan bagaimana aku ini..Walau bagi orang lain,ia nampak bodoh..Bagi aku tidak..Berbalik kepada tajuk cite ni yang nak dijadikan cerita,apa yang melambangkan diri aku?Lihat dibawah..

1)Aku suka warna hitam or warna gelap..Tapi aku pun minat warna lain tapi aku tak pakai pakaian warna pink..Hhahaha

2)Aku ada brand pakaian yang tersendiri macam Adidas,Nike,converse dll..

3)Seluar jeans mesti levi's..No other brand n mesti hitam..

4)kasut aku mesti adidas superstar,Nike Airforce,Dr.martens boots,Spike military boots,kasut skate board..
5)Bag aku mesti converse..

6)Handphone aku mesti nokia..

7)Tali pinggang kanvas and buckle lambang polis(Simbol kekuatan dan semangat aku.Ada kisah di sebalik tu.)

8)Aku tak suka stylo..Aku suka simple,kemas dan ganas..

Aku buat macam ni bukan apa,bagi aku,ini adalah identiti aku.orang tak suka,takpe..Aku peduli apa..
Aku pun ade slang dan bahasa aku sendiri..Aku banyak nickname..Aku mencipta identiti dan fenomena sendiri..Maybe orang kata aku out dated..Nevermind..
Tapi aku up to date dari segi mentality,attiude,knowladge..
I will crete my own phenomenal..
You saying that i am a useless
You is no more than a shit for me..Remember that and remember this name Dr.Rey............

 

2 Responses to Viva la rasa!!!!!!!!!!!!!

  1. Jawahir Says:
    hohoho~
    semua branded....
    hihih~
  2. Tanpa Nama Says:
    Komen aku, macam mana kau eja trademark? Ha ha